Новини
-
Археологическият парк Помпей ограничава броя на посетителите
Археологическият парк Помпей ограничава броя на посетителите до 20 000 от 15 ноември, съобщиха световните осведомителни агенции. С въвеждането на ограничението от 20 000 билета дневно ръководството иска да контролира притока посетители, които това лято достигнаха рекордните 4 милиона, като в някои дни паркът регистрира около 36 000 посетители. Освен
-
Министър Милошев се срещна с българи от Лондонската общност
По покана на Тихомир Стойчев, посланик на България във Великобритания, министърът на туризма Евтим Милошев присъства на вдъхновяващото представяне на книгата „Аз съм българин и вървя с народа си. Иван Иванов Станчов“. Събитието в посолството ни в Лондон бе посветено на забележителния български дипломат, филантроп, министър на външните работи и
-
Японското посолство и Община Стара Загора обсъдиха по-активен обмен в областта на културата и туризма
Заместник-кметовете на Община Стара Загора Милена Желева и арх. Мартин Паскалев посрещнаха днес г-н Такаюки Шинозава, съветник и заместник-ръководител на мисия в Посолството на Япония в Република България. Той беше придружен от г-н Кенто Мураки, културен аташе в посолството на Япония в София. В срещата се включи и Георги Симеонов,
-
Кметът на Сапарева баня подписа меморандум с община в Йордания по мегапроект с национално значение
На извънредно заседание, проведено на 8 ноември 2024 г., Общинският съвет в Сапарева баня даде съгласие кметът Калин Гелев да подпише Меморандум за разбирателство по мегапроект с приоритетно национално значение „Сапарева баня – Кюстендил – България“ между Община Сапарева баня и Община Голяма Мадаба, представлявана от кмета Ареф Махмуд Ал-Раваджих,
-
Западните Балкани са любима дестинация на турските туристи през 2024 г.
Западните Балкани, известни с богатата си комбинация от история, култура и природна красота, се очертаха като предпочитана дестинация за турските туристи тази година, поставяйки нови рекорди в туризма в региона, съобщи турското издание „Хюриет дейли нюз“. Държави като Сърбия, Северна Македония, Босна и Херцеговина и Албания отбелязаха значително увеличение на
-
Румъния и България обмислят създаването на съвместни туристически маршрути за японски туристи
Румъния и България планират да създадат съвместни маршрути за разглеждане на забележителности от японски туристи, които искат да посетят региона, предаде за БТА румънската агенция Аджерпрес, цитирайки министъра на икономиката, предприемачеството и туризма Стефан-Раду Опря, който вчера се срещна с японска делегация, водена от заместник-министъра на икономиката, търговия и индустрия
-
Банско получи отличителния знак за дестинация в ТОП 30 на Lonely Planet за 2025 г.
По време на мащабното туристическо изложение WTM, на българския щанд в Лондон, Банско получи отличието си за една от най-желаните дестинации в света, заемайки място в топ 30 на престижната класация на Lonely Planet – „Best in Travel 2025“. „Това е поредното заслужено признание за туризма ни, което има добавена
-
България разширява позициите си в Близкия Изток с нови партньорства и стъпки за повече директни полети след срещите на WTM Лондон
Страната ни се позиционира като атрактивна дестинация за висок клас туризъм. Обсъдено бе създаването на директна чартърна линия София – Доха на Qatar Airways.
-
Пампорово пуска пакети за лято 2025
Пампорово АД обяви началото на ранната продажба на летните пакети за 2025 г., съобщиха от дружеството. Акцентът е върху здравословния начин на живот и устойчивия туризъм. Сред предлаганите програми са белодробна профилактика, релаксация и антистрес, терапия при травми, детоксикация в планината и Get Fit. Чрез интегриране на кинезитерапия, рехабилитация и
-
България с ключови партньорства и нови инициативи за балкански туризъм на WTM Лондон
В рамките на световното туристическо изложение WTM в Лондон, министърът на туризма на България Евтим Милошев проведе поредица ключови срещи с европейски министри на туризма, обсъждайки нови възможности за сътрудничество и укрепване на туризма в региона. Основен акцент бе поставен върху създаването на общ туристически продукт – „Бранд Балкани“, и