туристическо лого на България туристическо лого на България
Източник и снимка: Министерство на туризма

Инициативата „Неочаквана ваканция“ с нова концепция

Насърчаването на вътрешния туризъм е фокус за 2019 г. Че ще работи за този важен приоритет, Министерството на туризма обяви още през февруари с инициативата „Естествено в България“. За да стимулира българите да преоткрият възможностите за почивка в България, в тазгодишната национална кампания „Неочаквана ваканция“ Министерството на туризма отправя покана към представителите на туристическия бизнес да се включат в съвместната инициатива, насърчавайки пътуванията в страната.

Концепцията на кампанията е при заплащане на две нощувки в България туристите да получават трета безплатно, предоставена от съответното място за настаняване. Целта е да се удължат активните зимен и летен сезон, както и да се разбие стереотипът за уикенд пътуванията с до 2 нощувки.

Всеки хотелиер, присъединил се към идеята, става партньор на националната кампания. Тя ще бъде широко популяризирана в български медии и ще е с продължителност от два месеца – април и май.

Мениджърите и собствениците на места за настаняване в България, които желаят да са партньори на „Неочаквана ваканция“, трябва предварително да направят безплатна регистрация на специално разработения сайт NeochakvanaVakancia.bg и да създадат свой собствен профил. На интернет страницата на кампанията ще се зарежда списъкът с партньорските места за настаняване, от който потребителите ще могат да направят своя избор за почивка, заплащайки две нощувки и получавайки трета безплатно съгласно общите условия.

За туристите това е стимул да посетят по-отдалечени места, а за хотелиерите – да посрещнат повече гости. Не само по Черноморието и в зимните курорти, а и във вътрешността на страната.

Контакти за връзка при необходимост от допълнителна информация и/или при възникнали въпроси:

E: marketing@tourism.government.bg

T: + 359 2 904 6 781, +359 2 904 6 782