г-н Илиев и вицепремиер Николова
Източник и снимка: Министерство на туризма

Вицепремиер Николова проведе среща с представител на туроператора Schauinsland-Reisen от Германия

Вицепремиерът Марияна Николова проведе работна среща с Илия Илиев, представител на германския туроператор Schauinsland-Reisen GmbH. Основен акцент в разговорите беше възможностите за представяне на дестинация България като сигурно място за пътувания и почивка.

„Страната е безопасна и здравословна дестинация, спазваща всички противоепидемични мерки срещу Ковид-19. Всички ресторанти, места за развлечени и хотели спазват стриктно указанията и мерките за работа в условията на пандемия. Лично съм ги проверила и съм се уверила в това, подчерта министър Николова. Тя посочи още, че България има много добри перспективи като здравна дестинация на германския пазар, като акцентира, че пазар Германия е водещ за сектора у нас.

В периода от януари до май тази година Германия се нарежда на 9-а позиция сред държавните за входящ туризъм, а през миналата година туристите от там са повече от 761 хил.

Министърът представи на събеседника си решението на правителството да бъде отпусната държавната помощ от 35 евро, която държавата разработи, като антикризисна мярка за преодоляване на последиците от пандемията и поясни, че всички необходими документи, както и насоки за подаване на заявления са качени на официалния сайт на Министерството на туризма. Поднасям благодарност за това, че българската държава успя с едни гърди напред да направи нещо за нас, това е много важно и ние оценяваме тази субсидия, която се осигурява, заяви Илиев.

Продължава усилената работа за този летен сезон, а за пръв път тази година предлагаме туристически пакети и за зимния сезон, информира още той. И допълни, че компанията работи с добри партньори в България и предлага висококачествени продукти на туристите си за почивка у нас. По думите му основен фокус при представянето на дестинация България е възможностите, които тя предлага за СПА туризъм.

Имаме разработена и специална маркетингова кампания за пазар Германия, разработена спрямо нуждите и търсенията на германските туристи, каза министър Николова. И поясни, че е предвидено популяризиране на възможностите за предоставяне на лечебни, амбулаторни, превантивни и уелнес услуги в България, като още миналата година беше публикувано първо издание на каталог с повече от 20 сертифицирани за германския пазар обекта в България на немски език.