За приветствие с “Добре дошли” на пристигащите пътници на терминалите на международно летище София се раздават подаръчни комплекти.
Всеки месец на столичното летище кацат между 300 000 и 350 000 човека. Очаква се и значителен ръст на пристигащите в предстоящите месеци декември и януари, дължащ се на зимните чартъри, превозващи туристите, избрали българските зимни курорти за своята ски ваканция.
Пътувайки до България, туристите ще бъдат приятно изненадани още със стъпването си на летището. За добре дошли пътниците ще получат подаръчен сет, състоящ се от бутилка вода, освежаващи бонбони, анти-бактериална кърпичка и специално гид издание, всичко това поставено в специална пвц торбичка, отговаряща на всички изисквания за сигурност и пренос на течности в ръчен багаж. Раздаването ще се осъществява в зоната за получаване на багаж от момичета и момчета в униформи на пилоти и стюардеси.
Подаръчните комплекти, които ще се раздават на пристигащите няма да са кампанийно събитие, а ще се осъществява всеки календарен месец, стартирайки от месец ноември, 2019 г. Тази активност е част от новата рекламна политика, случваща се на столичния аеропорт. Макар и в условия на предстояща концесия, летището разтваря ветрилото си на услуги и добри практики за пътниците, които са избрали да посетят страната ни.
Новооткритият рекламен канал чрез специалното гид издание – FLY GUIDE, както и новоизградените дигитални и интерактивни екрани, позиционирани на двата терминала на летище София, покриващи целия човеко и пътнико поток, предоставят възможността за развитие на рекламния бизнес и спомагат за осъществяването на различни, интересни и успешни рекламни кампании.
Предстоящето издание на FLY GUIDE ще представи на пристигащите в България пътници най-добрите места за настаняване в страната ни, най-вкусните менюта и най-модерните заведения за хранене, хитовите нощни клубове, топ търговски центрове и магазини, най-добрите транспортни услуги, клиники и процедури за разкрасяване, стоматологични центрове, най-интересните предстоящи събития и още куп други обекти и полезни услуги!
През последните години рекламната индустрия в България започна бавно да излиза от застоя си. Инвестициите на рекламодателите растат, макар и с малко, следвайки позитивните сигнали на икономиката.
Откриването на иновативния, интересен и покриващ голям процент от активните и платежоспособни потребители комуникационен канал, позициониран на международно летище София, ще допринесе за развитието на рекламния бизнес и инвестиции у нас.