Министерството на туризма откри телефон за оплаквания и нередности
11.04.2018Министерството на туризма открива телефонна линия за сигнали свързани с нередности по Закона за туризма.
От 10 април 2018 г. линията за оплаквания е активна и потребителите денонощно ще могат да дават информация за незаконни или недобри практики в сектора Туризъм.
Всеки работен ден между 9 и 17:30 експерти от министерството на туризма ще изслушват и записват сигналите, през останалото време това ще става чрез автоматизирана система, която ще се проверява своевременно.
Телефонът е 02/9046895, като цената на 1 мин. разговор ще е на тарифата на мобилния план на потребителя и няма да има допълнителна надценка. Сигнали може да се изпращат и на е-mail: nerednosti@tourism.government.bg.
Новата линия ще съществува заедно с открития през 2017 година телефон за сигнали за нередности по плажа.