туристическо лого на България туристическо лого на България
Снимка: МТИзточник: БНР

Министърът на туризма за рекламата: Трябва да влезем в телефоните на европейците с банери, клипове, послания

Дигиталната реклама на българския туризъм в социалните мрежи да се извършва без процедура за обществените поръчки. Това предвижда проектозакон, който министърът на туризма Илин Димитров публикува за обществено обсъждане.

„Идеята е България да се рекламира в дигиталните медии, ще можем да бъдем гъвкави без процедура за обществени поръчки. Турция днес има пуснати 570 реклами във Фейсбук и в Инстаграм. От нас имаме 30. Процедурата е тромава, оскъпява се ненужно. Трябва да сме гъвкави, когато рекламираме. Основна задача е да влезем в телефоните на европейците с банери, клипове, послания“, каза министърът за БНР.

Финансирането на рекламите ще идва директно от бюджета на Министерството на туризма. Министър Димитров предлага и 100 млн. лева за увеличаването на средствата за реклама на бранша.

Чуйте повече в интервюто на Даниела Стойнова с Илин Димитров: