Site icon National Board of Tourism

Хотелиери предлагат туристическото лого върху сирене за износ

туристическо лого на България

туристическо лого на България

Туристическото лого да бъде поставяно на всички български продукти и стоки, които се изнасят в чужбина. За това настояват от Сдружението на хотелиерите и ресторантьорите от Велинград и Западните Родопи, пише „24 часа„.

По този начин страната ни ще получи безплатна реклама като дестинация и ще бъде по-разпознаваема, обясняват от организацията. За да привлечем повече туристи е нужно да се обърне внимание и на опаковката, категорични са от сектора. Според представители на сдружението могат да бъдат предприети и редица други мерки, които не са скъпи, но ще бъдат ефективни.

Министерството на туризма трябва да купи правата за най-добрите фотографии на родните забележителности и да поръча нови снимки и видео клипове, така че да могат да бъдат ползвани безплатно, заявиха от бизнеса. По този начин всички чужди туроператори и медии, които искат да промотират страната ни или да предложат оферта за ваканция у нас, ще могат да ползват подбраните кадри без да се налага да плащат за авторско право. Такава е практиката на развитите туристически дестинации и региони в света.

Необходимо е и да бъде коригирана информацията и визията на страната ни в интернет пространството и да се осъвремени съдържанието на националния туристически сайт, обясниха още от бранша.

Без значителни разходи може да се направи и каталог с регистрация на специфични традиционни национални ястия и винени сортове, които също да бъдат рекламирани онлайн и да бъде разработен и промотиран роден кулинарен бранд.

Бизнесът апелира и за нова маркетингова кампания, с която да се рекламират възможностите за обучение на деца по ски и сноуборд у нас. Пистите ни са идеални за начинаещи, имаме много хубави хотели, добри ски инструктори и изгодни пакети за обучение, категорични са от бизнеса.

Exit mobile version