Хотелиери предлагат туристическото лого върху сирене за износ
28.01.2020Туристическото лого да бъде поставяно на всички български продукти и стоки, които се изнасят в чужбина. За това настояват от Сдружението на хотелиерите и ресторантьорите от Велинград и Западните Родопи, пише „24 часа„.
По този начин страната ни ще получи безплатна реклама като дестинация и ще бъде по-разпознаваема, обясняват от организацията. За да привлечем повече туристи е нужно да се обърне внимание и на опаковката, категорични са от сектора. Според представители на сдружението могат да бъдат предприети и редица други мерки, които не са скъпи, но ще бъдат ефективни.
Министерството на туризма трябва да купи правата за най-добрите фотографии на родните забележителности и да поръча нови снимки и видео клипове, така че да могат да бъдат ползвани безплатно, заявиха от бизнеса. По този начин всички чужди туроператори и медии, които искат да промотират страната ни или да предложат оферта за ваканция у нас, ще могат да ползват подбраните кадри без да се налага да плащат за авторско право. Такава е практиката на развитите туристически дестинации и региони в света.
Необходимо е и да бъде коригирана информацията и визията на страната ни в интернет пространството и да се осъвремени съдържанието на националния туристически сайт, обясниха още от бранша.
Без значителни разходи може да се направи и каталог с регистрация на специфични традиционни национални ястия и винени сортове, които също да бъдат рекламирани онлайн и да бъде разработен и промотиран роден кулинарен бранд.
Бизнесът апелира и за нова маркетингова кампания, с която да се рекламират възможностите за обучение на деца по ски и сноуборд у нас. Пистите ни са идеални за начинаещи, имаме много хубави хотели, добри ски инструктори и изгодни пакети за обучение, категорични са от бизнеса.