туристическо лого на България туристическо лого на България
Снимка: МТИзточник: БНР

Доц. Александър Христов: За голяма част от туристическия бранш гроздето е кисело

„Стои усещането, че комуникацията между отделните курорти, на България като туристическа дестинация, не почива върху ясна стратегия и достатъчно добър анализ. Трябва да се разбере каква е мотивацията, да има ясна стратегия на кого говорим и какво казваме. След това бихме могли да реализираме дейности.“

Това каза пред БНР доц. Александър Христов, преподавател в УНСС и специалист по реклама и комуникации на 5 юли.

Той допълни, че реакцията на представителите на бранша е неуместна, защото действат на принципа – „гроздето е кисело“, тоест, някъде другаде е причината:

„Не знам дали има друг такъв бранш, който постоянно да обвинява държавата, пандемията, войната, руските туристи, немските туристи, вместо да търси начин как да реши проблемите си.“