Д-р Полина Карастоянова: Трябва да се преосмисли модела на финансиране на реклама на туристическите обекти
03.07.2019Трябва да се преосмисли модела на финансиране на реклама на туристическите обекти, заяви д-р Полина Карастоянова, изпълнителен директор на Националния борд по туризъм, в интервю за БНР на 3 юли 2019 г.
„Настояваме 1% от приходите, които секторът генерира в националната икономика, да се реинвестират в национална реклама. Това като пример, ако използваме данните за 2018 година, 8,4 милиарда лева приходи означава приблизително над 80 милиона лева. Сравнете ги със сегашните 10 милиона лева, с които министерството разполага и можем всички да си представим какъв мащаб, какъв обем и каква разлика може да има в качеството на представяне. Оттам трябва да тръгнем“, посочи тя.
„Ние имаме един изключително къс летен сезон, който в момента допълнително понася тежестите от масираните – наистина огромни ресурси са вложени в рекламите на Гърция и на Турция. Те субсидират чартърните програми за туристите, посещаващи Турция, Гърция свали ДДС. Египет, Тунис и Мароко са се върнали с много впечатляващи модерни рекламни кампании на пазара“, коментира още Полина Карастоянова.