БНР: Започва създаването на продуктов бранд на София
14.02.2020Столичната община започва работа по създаването на продуктов бранд на София, съобщи кметът Йорданка Фандъкова в рамките на Седмата годишна среща на Националния борд по туризъм, цитира БНР, медиен партньор на събитието.
София е на трето място в категорията Европейски град на бъдещето 2020-2021 г. по стратегия за привличане на преки и чуждестранни инвестиции заедно с Лондон и Дъблин, каза Йорданка Фандъкова.
„Това е класация на „Ер Ди Ай интелиджънс“ – „Европейски градове и региони на бъдещето“, а това е отделът на „Файненшъл таймс“, който се занимава с инвестиции и насърчаване на инвестиционния климат. София печели и още четири места в тази класация. Класацията се прави веднъж на две години сред 505 града и региони от цяла Европа“, разясни столичният кмет.
През миналата година туристите, които са посетили София, са над 1,160 млн. Това е ръст от 3,5% в сравнение с предходната година.