
Български туристически комплекс стана част от Condé Nast
17.05.2019Българското имение Zornitza Family Estate Relais & Châteaux, разположено в Мелнишкия регион, стана част от луксозната колекция на Condé Nast Johansens.
Световноизвестният бранд се свързва с издаването на едни от най-популярните списания за последните десетилетия: Vogue, GQ, Condé Nast Traveller, Glamour, Tatler, Vanity Fair, La Cucina Italiana, Allure, L’Uomo… Дъщерната фирма Condé Nast Johansens Luxury Hotels, Spas & Venues пък е определяна за „библията“ на независимите пътешественици по цял свят.
Вече 35 години специалистите на компанията внимателно подбират и препоръчват най-добрите места за туризъм в ексклузивна селекция хотели, спа центрове и вили. Именно тези експерти оцениха невероятното обслужване, храна, архитектура и природни дадености в Zornitza Family Estate Relais & Châteaux. Чрез профила си на сайта на Condé Nast Johansens българското имение ще привлича ценителите от близо и далеч.
„Това чудо на естествената красота и природни богатства от векове е известно със своите терапевтични и възстановителни качества. Районът е много популярен с топлите минерални извори, уникално чистия въздух и червеното вино. Всичко това се предлага целогодишно в Zornitza Family Estate Relais & Châteaux, което се простира на 3000 дка. Тук ще намерите овощни и зеленчукови градини, ферма и трюфелови насаждения, лозя, шест елегантни вили и девет бутикови хотелски стаи – съчетание от традиционен и съвременен дизайн с тоскански привкус.“ Това е част от профила на мелнишкото имение на сайта на Condé Nast Johansens, който достига до най-луксозния сегмент туристи от цял свят.